Perbezaan Wallpaper Dinding Dengan Wall Sticker

Memasang wallpaper dinding merupakan cara alternatif untuk mengubah suasana sesebuah ruang. Tidak seperti cat, yang pilihan warna dan motifnya terbatas, wallpaper terdapat dalam pelbagai warna dan motif corak. Bagi anda yang berhasrat nak pasang wallpaper di rumah, jom semak perbezaan antara wallpaper dan wall sticker. Kedua-dua material hiasan dinding antara wallpaper dan wallsticker tidak nampak [...]

By |2023-01-05T19:11:53+08:00December 28th, 2022|Uncategorized|0 Comments

8 Tips Memilih Langsir Bagi Mengelakkan Kerugian

Langsir adalah pelengkap hiasan sesebuah rumah. Langsir juga berperanan menutup aurat hartanah kita. Perasan tak, jika dalam sesebuat rumah tu kalau tak dipasang langsir, rasa macam kosong dan tak ada seri. Bila pasang jer langsir, terus naik seri sesebuah ruang. Tapi, jika salah membeli langsir, ruang jadi buruk. Tak kira lah sama ada salah pilih [...]

By |2023-01-05T15:10:43+08:00December 22nd, 2022|Uncategorized|0 Comments

Memilih Langsir Mengikut Kesesuaian Dinding

Sebagai manusia, kadangkala kita terlepas pandang akibat rambang mata untuk memilih langsir untuk membuatkan kediaman lebih cantik. Oleh kerana rekaan yang pelbagai dan corak kemasan yang membuatkan kita rambang mata, ini akan membuatkan kita tersilap memilih dan menimbulkan rasa tidak puas hati di kemudiannya. Di sini kami sajikan beberapa tips yang sesuai kepada anda yang [...]

By |2023-01-05T02:12:27+08:00December 20th, 2022|Commercial, Concepts, Interiors, Residential|0 Comments

4 JENIS DESIGN LANGSIR YANG AI CURTAINS SEDIAKAN

Pasti ramai orang dekat luar sana pasti tertanya-tanya apakah Jenis Design Langsir Terkini Yang Ai Curtains Sediakan yang sesuai untuk rumah anda. Tidak diakui sekarang terdapat pelbagai jenis pilihan langsir yang terbaru dan cantik, semuanya terpulang pada individu itu sendiri gaya apa yang sesuai bagi menceriakan kediaman impian masing-masing. Setiap Jenis Jahitan Langsir Terkini yang anda pilih samada [...]

By |2022-05-19T16:21:07+08:00April 17th, 2022|Commercial, Concepts, Interiors, Residential|0 Comments

Langsir Moden Kontemporari Dari Ai Curtains

Corak moden kontemporari selalu menjadi pilihan masyarakat kini agar tidak terkebelakang dengan peredaran zaman yang semakin canggih dan sudah tentunya segala jenis desain juga lebih kepada moden kontemporari berbanding klasik lama. Moden kontemporari diklasifikasikan sebagai tidak serabut dan menekankan warna-warna pastel dan "striking color". Cuba perhatikan jenis langsir di rumah salah seorang dari pelanggan kami sebelum [...]

By |2022-04-21T14:50:01+08:00April 9th, 2022|Uncategorized|0 Comments

5 Tips Memilih Bidai Berkualiti

Ramai di antara ibu-ibu atau suri rumah ingin mengetahui bagaimana caranya membezakan bidai yang berkualiti dan kurang berkualiti. Tak kisah di mana anda membeli bidai, pastikan anda tahu menilai kualitinya. Berikut ada 5 tips untuk anda membezakan bidai yang berkualiti ataupun kurang berkualiti: 1) Material Jika disebut tentang kualiti, pasti ramai yang mengatakan jenis material. [...]

By |2022-03-24T14:54:45+08:00March 23rd, 2022|Uncategorized|0 Comments

Memilih Konsep Langsir Tinggi Untuk Nampak Lebih Luas

Sebelum membuat keputusan untuk memberi ukuran langsir kepada kami, sudah tentu anda melakukan sedikit penyelidikan untuk membuat ruang sesebuah kelihatan lebih luas. Design langsir yang Ai Curtains sediakan dalam pelbagai bentuk,corak dan saiz mengikut ketebalan kain ,panjang kain dan kualiti kain. Namun,jika anda memilih fabrik sedikit murah sekalipun, jika kena dengan teknik ukuran yang betul [...]

By |2022-03-20T11:18:09+08:00March 11th, 2022|Uncategorized|0 Comments

Menghias Tingkap Dengan Ketinggian 301”, Cantik Atau Tidak?

Kami diberi tugasan untuk menyiapkan dan memasang langsir setinggi 301" ketinggian dari perabung atap sehingga mencecah lantai, semasa tak pasang langsir, nampak suasana macam kosong dan tidak memaparkan identiti yang mewah. Pelanggan kami ni seorang Interior Designer, sudah tentu beliau mahukan kelainan yang unik dalam menghiasi kediaman peribadi beliau. Selepas dipasang langsir, suasana kediaman dah [...]

By |2018-12-13T17:01:26+08:00September 24th, 2018|Uncategorized|0 Comments

Menyediakan Tempahan Langsir Untuk Kediaman 3 Tingkat Milik Ikon Pejuang Hartanah, Tuan Ahyat Ishak

Syukur Alhamdulillah, kali ini Ai Curtains diberi kepercayaan untuk menghiasi ruang kediaman milik Tuan Ahyat Ishak, salah seorang ikon pejuang hartanah yang sangat terkenal di Malaysia. Kediaman 3 tingkat yang mempunyai 6 bilik dan 2 dapur ini sangat mewah dengan perabot yang mahal, tetapi jika tidak dilengkapi dengan langsir yang cantik, suasana kediaman akan memberi [...]

By |2018-12-14T09:02:50+08:00September 20th, 2018|Uncategorized|0 Comments
Go to Top