Deco bilik tidur hitam dan putih adalah pilihan yang sangat baik untuk pemilihan warna bilik tidur yang nyaman. Walaupun putih nampak cepat kotor tetapi pemilihan warna putih menunjukkan suasana tenang, bersih dan nyaman. Sejak tahun 60-an, gaya ART Deco dan melalui gaya minimalis 90-an, palet mono chomatic tidak pernah keluar dari fesyen hiasan dalaman.

Hiasan hitam putih sangat elegan dan abadi. Di Ai Curtains, pelanggan kami juga memilih tema hitam putih untuk hiasan bilik tidur.

Bilik tidur hitam dan putih juga merupakan pilihan yang sangat baik , sesuai untuk kedua-dua feminin dan rasa maskulin. Anda boleh membuat dinding putih anda lebih asli dengan menghiasnya dengan cermin besar yang akan mewujudkan suasana bilik yang tampak ruangnya lebih luas dan tinggi.

Padanan lampu tidur warna kuning membuatkan malam tidak suram, sebelah siangnya pula ruang bilik mendapat cahaya matahari terus dari langsir tipis (sheer curtains). Membuatkan suasana damai dalam bilik tidur waktu sebelah siangnya. Selain itu, penggunaan sheer curtain juga memberi aliran udara dari luar yang baik. Padanan hitam putih adalah konsep klasik sebenar yang masih masyhur di zaman serba moden ini dalam konteks reka bentuk hiasan dalaman sesebuah ruang kamar tidur.

Bilik tidur, kita tidur, jadi kita tidak memerlukan banyak cahaya. Namun memakai dinding dengan warna hitam tidak digalakkan. Ini akan membuatkan suasana bilik kelihatan suram.Walaubagaimanapun, kemasan langsir hitam sudah cukup untuk menaikkan seri dalaman kamar tidur anda.

Kami di Ai Curtains sedia membantu anda dalam merealisasikan bilik tidur impian. Dekorasi dalaman untuk bilik anda, bilik anak perempuan dan bilik anak lelaki. Selain langsir, kami juga menawarkan perkhidmatan memasang wallpaper bagi menaikkan keserian ruang kamar dalam kediaman anda. Hubungi wakil kami DI SINI untuk mendapatkan quotation harga.

Anda juga boleh terus melawat showroom kami di alamat Ai Curtains Home Furnishing SDN. BHD. 29-2, Jalan Elektron U16/D, Seksyen U16, Denai Alam, 40160 Shah Alam, Selangor.